Livrarea comenzilor

Modalitati:

Livrarea produselor comandate se face prin curier.

Costuri

Costul livrarii este de 19 Lei (TVA 19% inclus) – in aria de acoperire a curierului.

Termene

Livrarea se va realiza într-un termen de 24-72 de ore de la confirmarea comenzii (prin e-mail sau telefon) de Luni pâna Vineri, între orele 9 si 17:30, la adresa indicata în formularul de comanda. Comenzile lansate sâmbata si duminica vor fi procesate si trimise spre livrare în ziua de luni. În perioada sarbatorilor legale, termenele de livrare pot fi diferite, motiv pentru care va vom comunica din timp, pe site, blog sau facebook, termenele de livrare aplicabile. Societatea îsi rezerva dreptul de a nu onora anumite comenzi, daca produsele comandate nu se mai regasesc în oferta producatorilor si/sau importatorilor, precum si de a întârzia sau de anula livrarea produselor comandate de Client în situatia în care acestea nu pot fi onorate din motive independente de vointa Societatii, cum ar fi, fara a se limita la cazurile de forta majora: incendii, inundatii, epidemii, greve, razboaie etc.. In aceasi timp societatea îsi rezerva dreptul de a si a-si selecta clientela. De asemenea, în situatia în care pretul unui produs sau anumite caracteristici ale acestuia au fost introduse în mod gresit în baza noastra de date sau au fost afisate gresit, iar livrarea produsului nu a fost finalizata, Societatea îsi rezerva dreptul de a anula livrarea respectiva si de a notifica imediat Clientul despre eroarea aparuta, returnând suma platita de acesta, daca plata a fost facuta în avans. Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea și înregistrarea comenzii dvs.. Acest lucru nu înseamna ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs sau a mai multora listate pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi. Tranzactia/contractul dintre dvs. și noi va fi formata numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs. iar tranzactia se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasata de catre dvs, urmând a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un telefon, SMS sau e-mail prin care va informam ca produsul a fost expediat. În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica, tipologia promotiei, ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie și vom rambursa sumele platite de catre dvs. pentru acest produse, daca este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea Retur . În cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a unui produs, Societatea raspunde numai în limita valorii sumei încasate de la Client pentru produsul respectiv. Va rugam sa ne semnalati prin e-mail sau telefonic, orice problema legata de livrarea produselor, urmând sa facem tot posibilul pentru solutionarea acesteia în cel mai scurt timp cu putinta.

On Top
Menu
Close
Cos
Close
Back
Account
Close